keskiviikko 15. lokakuuta 2008

Aamupaino 72.2 kg. Kirjasin sen viikkopainoksi. Hyvä minä! Hidasta hidasta on, mutta parempi sekin kuin ei pudotusta lainkaan.
Katselin tässä elo-syyskuun treenipäiväkirjaa, ja totesin että olen selkeästi kuntoillut vähemmän kuin kesällä. Silloin treenikertoja viikossa oli keskimäärin 4-5 ja nyt niitä on ollut 2-3. Tähän on tietenkin syynä käsittämättömät työkiireet eikä kuntoilu ole voinut olla yhtä iso osa viikkorutiinista kuin kesällä jolloin oli töiden puolesta löysempää. Myös matkat ovat sotkeneet kuntoilurutiineja. Nämä eivät ole mitään selityksiä, olen kyllä ollut ihan tietoinen asiasta, mutta silti oli hyvä katsoa myös treenipäiväkirjaa suhteessa laihdutukseen. Mulle toimii näköjään parhaiten se, että ruokavalion tarkkailuun yhdistän juoksun ja functional training -kuntoharjoittelun. No, mun pitäisi kohta saada uusi harjoitteluohjelma seuraavaa tavoitetta silmällä pitäen. Loppu vuoden olenkin sitten enemmän kotona, muutama lyhyt työmatka on tiedossa ja aika paljon töitä, mutta ei sentään niin kreisiä kuin elo-syyskuu.

Päivän syömiset:
- kahvia
- nuudelikeitto
- Koti Pizzan tonnikala-katkarapu salaatti, vajaa puolet vegetariana pizzasta
- cavaa

Edit klo 22.30:
Meillä on huomenna bileet ja olen koko päivän leiponut mm. foccaciaa, aurinkosämpylöitä, vuohenjuustopiirakoita, puolukkapiirakkaa, inkiväärikakkua, mutakakkua ja party cake:ä. Lapset ovat auttaneet hurjan paljon. Huomenna teen vain couscous-salaatin ja kuorrutan party cake:n. Toki pitää vähän siivota....
Lenkille en sitten ehtinyt, mutta leipomusten ohella taloon saatiin takan hormi tänään pystytettyä ja ensimmäiset tulet on takassa poltettu. Väsymystä, mutta myös juhlafiilistä.

Ei kommentteja: