maanantai 6. lokakuuta 2008

Aamupaino 72.5 kg.
Heräsin aamuyöllä ennen neljää enkä sen jälkeen ole nukkunut. Olin eilen illalla jotenkin ihan uuvuksissa ja väsynyt, joten varmaan illan horteessa loikoilu vaikutti yöuneen. Työasiat pyörivät mielessä myös. Lisäksi mulla oli tosi kova nälkä kun heräsin! No, nyt olen sitten itselleni epätavallisen aikaisella aamukahvilla ja -palalla. Katsotaan miten päivä tästä kehittyy. Huomenna lähdenkin taas työmatkalle, joten haastetta syömisten ja kuntoilun kanssa riittää...

Päivän syömiset:
- kahvia, rasvatonta maustamatonta jogurttia ja hedelmämysliä
- 8 mustekalapuikkoa ja kevyttä kermaviilikastiketta, eilistä papusalaattia, tosi vähän tuorepastaa ja pestoa
- riisi-moniviljaseosta ja kastiketta jossa tonnikalaa vedessä, katkarapuja, tomaattimurskaa, tilkka öljyä, chiliä, valkosipulia, soijakastiketta, punaviiniä
- neljä suklaakonvehtia, cavaa

Edit klo 18:
Aamulla lähden siis reissuun; riippuu taas käytettävissä olevista langattomista verkoista, miten blogi päivittyy.
Olen lukuisia kertoja yrittänyt ostaa Helsinki-Vantaalta Design Shopista itselleni Lumi Accessories -lompakon, mutta niitä ei koskaan ole ollut. Tänään soitin lentokentän myymälään, ja nyt olis siellä kaksi eri lompakkomallia tarjolla! Molemmat on mulle huomiseksi varattuja. Nyt vain haasteena on ehtiä käymään myymälässä, sillä aika lyhyt on koneenvaihto... Ja päättää väri; turkoosi vai musta? Mulla on Lumi Accessories:n pinkki Supermarket bag ja musta pouch bag. Mielipiteitä?
Tänään tuntuu ruoka ja viini maistuvan! Voisin syödä vaikka hevosen. No, vielä en ole hevosta syönyt, mutta ei paljoa puutu.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Mulla on ollut yli vuoden Lumi designin iso musta lompakko ja olen ollut ihan älyttömän tyytyväinen. Kerrankin on lompakko johon mahtuvat niin lääkereseptit kuin joka ikinen kanta-asiakaskorttikin. Mukavaa loppuelämää sinulle Lumisi kanssa. Ehkä turkoosi voisi olla kiva? Erottuisi ainakin kertasilmäyksellä käsilaukun pohjalta, vaikka laukun vuori olisikin musta. Kun ostin oman lompakkoni, turkooseja ei ollut. Varmasti olisin vakavasti harkinnut jos olisi ollut.