maanantai 29. joulukuuta 2008

Olen tässä tehnyt vähän töitä ja teen varmaan päivän mittaan lisääkin. Tänään ehkä illalla menen jumppaan. Alennusmyynnistä olis kiva löytää jotain kampetta. Housuista ja paidoista on puutetta. Ehkä teen pienen ostosrundin ennen jumppaan menoa.
Aamupaino oli 69.6 kg. Ihan ok siis.

Päivän syömiset:
- pari palaa eilistä kasvispitsaa, kahvia
- ruispala jonka päällä kalkkunaleikettä ja 10% chevreä, vähän 0.2% rahkaa jossa banaania ja vaahterasiirappia
- muutama viinirypäle
- kanapanini, latte rasvattomaan maitoon
- lanttu- ja porkkanalaatikkoa

Edit klo 21.30:
Kävin functional training jumpassa, 58 min, kulutus 435 kcal, keskisyke 120.
Jumpassa uusi Adidaksen pinkki juoksupaita näytti tosi hyvältä mun päällä, vaikka itse sanonkin. Vaikka välillä onki kamalaa nähdä itsensä peilistä, niin nyt tuli kuitenkin hyvä olo, että jes, mä olen laihtunut, jes, mä olen muuttunut ja nää mun jumppavaatteet näyttää hyvältä mun päällä!
Näin tänään yhtä entistä työkaveriani, joka on muuttanut eri paikkakunnalle ja jolla on nyt pieni vauva. Mukavaa oli nähdä koko perhettä ja sitten käydä ystäväni kanssa vähän kaupungilla hengailemassa. Ostin itselleni yhden paidan, muuta mukavaa ei nyt tielle osunut.

Ei kommentteja: