maanantai 1. maaliskuuta 2010

Tämä projekti ei nyt etene ollenkaan. En jotenkin kertakaikkiaan jaksa olla nälässä ja kun en pääse tekemään aerobista harjoittelua, niin tässä sitä junnataan. Jihuu.

Päivän syömiset:
- kahvia, rasvatonta maustamatonta jogurttia, mysliä, kevyttä mehukeittoa
- omena
- täysjyväriisiä, kanakookoskastiketta, höyrytettyä kukkakaalia ja broccolia
- pari hapankorppua joiden päällä juustoa, kaksi palaa tummaa suklaata, valkoviiniä

Kotijumppa n. 45 min, kulutus n. 160 kcal.

4 kommenttia:

jaanaba.fitfashion.fi kirjoitti...

Sama vika. Mulla olis pari kiloo tiputettavana vielä, mutta kertakaikkiaan inhoan olla nälässä.

Nyt aion kuitenkin saada noi pari liikakiloa pois mahdollisimman pian. Tahdon.

Oon miettinyt, että onkohan loppuelämä sit ainaista "nälän näkemistä" kun olisin niin kova syömään ja tykkään valtavasti eri sapuskoista. =D

feministi kirjoitti...

Kiva kuulla susta Jaanaba! Kateellisena olen seuraillut sun lenkkeilyä yms. Onko sulla joku tietty strategia, jolla aiot päästä kiloista eroon? Mä myös rakastan ruokaa (ja viiniä!) enkä tosiaankaan tajua miten saisin itsestäni puristettua viimeiset kolmisen kiloa irti... Mutta tsemppiä sulle ja hyviä juoksua ja muita treenejä!

jaanaba.fitfashion.fi kirjoitti...

Mun taktiikka on vaan syödä maksimissaan määrätty määrä kaloreita eikä lipsua siitä yhtään, vaikka tuntuu olevan tosi vaikeeta näinä päivinä.

On vaikee urheilla kun on vähänkin vajaalla ruoalla.
Kiitti ja tsemppiä sullekin.

feministi kirjoitti...

Millaista kalorimäärää syöt päivässä?